Innebandy

Igår tog jag mig till gymmet för första gången sen i... maj?

Va jäkligt tungt att gå upp men väl på gymmet kändes det bra :) Ska verkligen försöka komma igång nu. 2 gånger i veckan är målet. Minst :)

Idag blev det också träning, dock inte på gymmet utan innebandy! Kalle och hans kompisar har spelat en gång i veckan sen i höstas. Jag har jobbat istort sett varje gång men idag var jag ledig och hängde på!
Jag har noll bollsinne och var glad om jag träffade bollen, medans de andra va sjukt tävlingsinriktade ;)
Men det va kul och det känns som bra intervallträning :)

Och i nästa vecka får nog cykeln tas fram igen.. så vida inte det kommer mer snö ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0