Easy Tår...

I julklapp fick jag ett par Easy Tone. Ni vet skorna från Reebook som ska ge fastare rumpa o snyggare lår? Just det. Det stämmer sääääkert ;)
Hur som helst, jag ville ha dom ändå. Går ju hela tiden på jobb så man kan ju alltid se OM det KANSKE ger nått resultat.

I alla fall, började använda dom i fredags. Satt jätteskönt, ingen skoskav (har iofs safe'at med Compeed), MEN, mina tår domnade av. Jag vickade på tårna så mycket jag bara kunde för att få igång nån slags blodcirkulation, men det hjälpte inte. Tänkte att det kanske var för att dom är nya och gav mig på dom i lördags igen.
Samma sak. Avdomnade tår. Igår fick det bli dom gamla skorna och tårna kändes mycket bättre (dock satt domningarna kvar i morse fortfarande).
Gjorde ett sista försök med skorna idag och tårna domnade direkt. Och dom är fortfarande inte bra, 3 timmar efter jag slutade.

Det blir helt enkelt till att lämna tillbaka dom.. :(

Nån som vet om det är farligt med avdomnade tår förresten? Känns ju inte som om det vore helt bra..?



Kommentarer
Postat av: Caroline

Skumt ;-)

2011-01-10 @ 20:11:49
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: engo

har du klippt tånaglarna?

2011-01-11 @ 21:14:40
Postat av: sarah

Nop den andra var nåt riktigt fattigt märke, billigaste mixern på mediamarkt... 99 spänn!

Kupan var i plast och denna nya är i glas... Passade på att uppgradera oss! Hoppas den håller :)

2011-01-11 @ 23:18:18
URL: http://minbebis.com/blogg/hotmama/
Postat av: sarah a

jag har provat dom och mina tår domnade inte men jag åkte liksom fram i dom så tårna klämdes :(

2011-01-12 @ 22:37:58
Postat av: sarah a

jag har provat dom och mina tår domnade inte men jag åkte liksom fram i dom så tårna klämdes :(

2011-01-12 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0