Dag 06 – Min dag

Jäkligt tråkig dag att skriva om måste jag säga...

Sov skitdåligt i natt o vaknade därför på kass humör. Skulle tränat direkt på morgonen men va så seg, och fastnade istället framför tv'n. Till slut blev klockan för mycket för att hinna till gymmet, typiskt. Men, det blev en timmes promenad istället :)

Dusch o lite mat o sen bussen till jobb.
Jobbade mellan 15 - 20.30. Fortfarande på dåligt humör så det va en jäkla tur att jag hade trevliga gäster ;)

Tog bussen hem. Eller, åkte första biten, sen skulle jag gå vänta i 10 min på Ellstorp så jag gick hem istället, går lika snabbt som att vänta på bussen :)

Och nu har jag ätit lite keso o äpple och kollat bloggar ;)

Avslutar kvällen med lite läsning eller ett avsnitt av Arrested Development, nån ny serie som vi tydligen ska börja följa :P


Hmm, inser att denna tråkiga dagen är ungefär så som mina dagar brukar se ut. Dom vanliga liksom. Sen ibland har man roliga o bra dagar när man får träffa fina människor också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0