Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar står på schemat idag. Var börjar man?

Mamma jobbar som florist och pappa säljer snickerimaskiner.
Dom är dom finaste föräldrarna man kan önska! Dom har ställt upp för mig, och mina bröder, i vått o torrt genom hela livet.
Jag har, som jag skrev om härromdagen, gått igenom riktigt tuffa år, och utan mina föräldrars stöd, hjälp och peppning hade jag aldrig klarat av det.

Min mamma är en av mina bästa vänner, kanske för att hon måste va den som känner mig bäst :) tror min envishet kommer från henne också :P
Lika fin relation som jag har till mamma, har mamma till mormor, och jag hoppas att jag en dag får en dotter och kan föra det hela vidare :)

Pappa har ett större tålamod och har skämt bort oss med frukost i tv-rummet när vi var små, mackor när vi va kräsna med maten mamma lagat osv.. ;) Fortfarande ställer hon upp med de mest vansinnigt snälla saker, som att köra in till stan med min locktång på nyårafton ;)


Jag är så tacksam för att jag fått de finaste föräldrarna man kan önska och jag älskar dom högt!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att du också börjat! :) Ska bli intressant att läsa!



Tyvärr kan jag inte på onsdag men vilken kul idé med klädbytardag!

Har du någon annan dag som du är helt ledig? :)



Kramar!

2011-01-21 @ 12:44:42
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Caroline

Just det, jo jag tog bort fejjan för några månader sen :-)

2011-01-21 @ 15:56:50
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0