1 januari

För 26 år sen föddes en av de absolut finaste människor. För 20 år sen började vi på samma dagis och sen dess har vi varit kompisar. Till en början bästa kompisar, under fler år "bara" kompisar, men nån gång under högstadiet blev vi riktigt bra vänner igen och nu kommer vi banne mig inte bli av med varandra, inte om jag får bestämma i alla fall :)

Emma är en fantastisk människa som stöttar, lyssnar och uppmuntrar. Man ser henne sällan utan ett leende på läpparna och man har alltid kul i hennes sällskap.


Tack för allt du gjort och för att du är min vän.



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh den bilden har juu jag tagit. En riktigt rolig afton :)

2011-01-02 @ 13:07:20
URL: http://www.malinsvensson.blogspot.com
Postat av: Engo

Med din kamera?

2011-01-09 @ 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0