Värdelös

Herregud vad jag är dålig på att uppdatera här. En vecka sen sist känns inte helt okej. Men ju längre tiddet går, destu svårare att komma in i det igen.

Veckan som gått sen sist har varit super!


I lördags va jag Kalle Engo o Jocke på Vallåsen. Solen sken, snön gnistrade, vi grillade perfekta marschmallows och Kalle va så duktig på sin skidåkningspremiär :)

På kvällen blev det afterski hos Jocke med gulaschsoppa, heisse liebe och sällskapsresan 2.


Hade en perfekt slö-söndag med sovmorgon, lite städning, fika på stan och mysmiddag o film i soffan.

I måndags va det lång jobbdag (11-20.30) och när jag kom hem väntade levande ljus, räkor o bubbel. Grymt :)

I tisdags blev det en helkväll med jobb. Först lite möte och sen skulle vi fira våra grymma resultat. Det gjorde vi med middag på jobb, bowling på O'learys, drinkar på Lilla Torg och dans och karaoke på Crown.
Riktigt rolig kväll va det!

I onsdags va jag lagom slut, 5 timmars osammanhängade sömn funkar inte riktigt för mig, jag börjar väl bli gammal ;)

Fick sova ut igår (inte för att jag blev piggare av det...) och sen blev det lunch med mamma innan jobb. Mysigt!


Idag har jag tänkt träna på morgonen, men jag har sovit så fruktsansvärt dåligt inatt så jag kunde verkligen inte ta mig upp imorse utan sov vidare...

Nu ska jag göra mig iordning o sen väntar lunch på stan med Engo o Henkan (o Alwin?)!




Den enda bilden jag har från denna veckan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0