Söndag

Var tar dagarna vägen egentligen? Känns deom det va igår det va söndag o jag satt i soffan helt slut efter en intensiv jobbhelg. Och nu är det dags igen.. ;)

Jag var ledig torsdag-fredag och passade på att ladda på med energi från bra människor.

Jag tog med mig Iris i torsdags och åkte hem till Caroline. Iris blev skitskraj för överglada Enzo men det gick bra ändå :) Promenad, semle-fika o prat fick mig att lämna Trelleborg med ett leende.

Lämnade Iris i Höllviken och spenderade kvällen hos Eskil i Vellinge tillsammans med Engo o Henkan. Vi blev bjudna på middag o cupcakes, Engo färgade våra ögonbryn, vi pratade och skrattade så vi grät! Mest åt Disneyklänningar :)

I fredags blev det Trelleborg igen, denna gången med mormor :) Vi va hos optikern, lunchade, tittade lite i affärer och handlade på Maxi innan vi körde till Höllviken för Iris-promenad och ännu en semla ;)
När jag lämnade av mormor tackade hon mig jättemycket för att jag "tagit hand" om henne, jag tror inte riktigt att hon förstår att jag tycker det är minst lika mysigt att få umgås som hon tycker :)

Kvällen avslutade vi med poker hos Kim och Patrik och jag kom inte sist! :D


Igår var Emma o Jocke här på kvällen. Åt lite plockmat, drack vin o pratade och sen somnade jag :P


Trött och emellanåt grinig på jobb idag men efter ett tag insåg jag att det bara va till att gilla läget och log mig igenom de sista av dagens 10 arbetstimmar. Lite dans hanns också med ;)



Har slöat i soffan hela kvällen, riktigt skönt. Strax blir det kvällsrunda med Iris och sen ska jag sova. Och imorgon är jag ledig :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som ett par härliga dagar! :)



Enzo har blivit knasig här hemma, haha! Jag lagade en rätt med getost i lördags och sen dess sniffar han rundor i köket och är rädd för doften. Mycket knasigt ;)

2011-02-07 @ 10:37:44
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0