Galet

Jag har fått höra att när jag inte bloggar så vet man att jag jobbar mycket.
Denna gången har det verkligen stämt.

h e r r e g u d säger jag bara! Torsdag o fredag var helt galna. Som en lördag, fast då fler timmar och typ 5 pers mindre än vi brukar vara.

Och nu i helgen har det varit mycket som vanligt plus att våra handdatorer lagt av. dvs vi har haft 2 stationära datorer att dela på. 12 servitriser. Allt har tagit liiite längre tid alltså ;)


Jag antar att det är pga all stress o press som min kropp sa stopp i fredagskväll. Illamåendet kom krypandes på bussen hem. Sen kom yrseln. Huvudvärken. Skakningarna. Och till slut frossan. Mådde riktigt jäkla dåligt och så klart va Kalle på Öland denna helgen.

I gårkväll satt jag Hanna o Zandra här hemma o pratade o hade det trevligt när plötsligt världens huvudvärk slog till. Och lagom till dom hade gått fick jag kasta mig över toalettstolen.. ,men det va "falskt" illamående. Som vägrade släppa. Och sen kom frossan igen. Lyckades som huttrandes under dubbla täcken.. Och vaknade o mådde bra igen i morse.
Skumt!


Nu mår jag iaf bra, och Kalle är hemma igen :) Blir sen middag strax och Solsidan, och imorgon har jag en efterlängtad ledig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0