Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan går vi in i mars och det innebär att det är VÅR!

Det ska bli nice med vår, men jag tillhör den lilla skaran som gillar vinter och snö också, så det har inte gått nån större nöd på mig de senaste månaderna ;)

Denna veckan blir jäkligt soft jobbmässigt. Jobbar förvisso heldagar (11 - 20.30) men bara tisdag, torsdag-fredag, sweet!

På söndag fyller jag år och ska ha kalas hela dagen. Först släkten och sen kompisar, typ det jag önskar mig, att få va med dom jag tycker om! (samt hushållsassistenten....)

Så, eftersom jag är en pensionär i vissa avseenden så kommer veckan lite grann gå åt till att förbereda kalasen. Typ tvinga Kalle att bära ner stolar o bord på vinden. Kakorna är ju redan i frysen :P

(Här tänkte jag fråga hur er vecka ser ut, men kom på att det bara blir pinsamt att fråga, när ingen kommer svara ;) )


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha söt! :)

2011-03-01 @ 12:30:03
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Emma

I helgen är det hockey! Och sedan kommer vi hem till dig Lojs, och myser med födelsedagsgrisen! Kram

2011-03-01 @ 13:02:01
URL: http://nosslikse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0