Ölandslunken

Ja, det blir inte så mycket bloggande denna sommaren. Vi har ju inte internet hemma i garaget och när jag är på jobb blir det oftast bara att man surfar runt lite i nått försök att hålla sig uppdaterad. Man blir så himla avskärmad när man är här.
Men det är samtidigt så himla skönt. Jag älskar att va här. Jag mår verkligen bra här! Jag saknar visserligen familjen och några vänner, ibland väldigt mycket, men samtidigt hade jag absolut inte velat spendera sommaren i Malmö.
Jag har blivit erbjuden (/tvingad) att komma upp i september igen efter 10 lediga dagar och jag funderar på att göra det. Visserligen blir det då helt annat än nu på sommaren. Betydligt mindre folk, bara öppet på KaLK några dagar i veckan på luncherna och så kommer ju inte Kalle att va här heller.
Å andra sidan har jag inget jobb i Malmö, och jag känner att det kanske hade varit bra för mig att va här själv en månad. Jobba lite, komma igång med träningen lite, traska i skogen, plocka svamp och bär och sylta och safta tillsammans med Sofie.
Och jag har redan bestämt att OM jag stannar så ska jag försöka dra upp tjejerna en helg. Vad säger ni om det? God mat, vin, tända en brasa, skogspromenader och bara ha det bra?! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Det ljuva livet i söder

Det tycker jag du ska göra, det låter helt ljuvligt!

2011-08-04 @ 09:11:06
URL: http://detljuvalivetisoder.wordpress.com
Postat av: Engo

Låter super bra! :)))) Saknar dig

2011-08-04 @ 10:32:20
Postat av: Malin

Låt oss boka en helg!!!

2011-08-04 @ 19:48:57
URL: http://www.malins.org
Postat av: Emma

Jätte gärna!! Åh vad mysigt!

2011-08-05 @ 22:54:38
URL: http://nosslikse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0