Måndag

Man tappar helt kollen på dagarna när man är här. Ungefär som när man har semester, bara det att vi inte har semester. Eller för mig är det nästan semester så fort jag inte jobbar.
Som idag, idag är jag ledig. Då blev det sovmorgon, jag städade vår lilla "lägenet" ;), sen åt vi sen frukost på Kafferosteriet i Böda. Salami-brieciabatta och vaniljbulle :)
Sen bort tll sjöqvist och köpte böcker. Jag som normalt sett läser en bok om året har hittills i sommar läst SEX böcker...!
Efter det åkte vi till Kalk och Kalle kom på massa saker som han va tvungen att göra så jag tog cykeln ner till Sandbybadet. Tänkte läsa, vila, sola och bada lite. Jag stannade i 40 min sen blev det för kallt och den enorma blåsten gjorde att jag hade sand ÖVERALLT! Jag har tom hittat sand i fickorna på min klänning, som låg i strandväskan!
Nu har jag legat i en av sofforna i galleri-delen nån timme. Surfat lite och vilat lite ;) Ska duscha av mig all sand nu, sen köpa falukorv och åka til My och Maja på Böda sand och äta middag. Falukorv och makaroner, ska bli sjukt gott!!!

Imorgon är det marknad i Löttorp och jag hoppas på att kunna smita iväg en stund från jobb för att handla munkar och gräddbullar :D
På kvällen är det personalfest för Strand så det blir en lång dag. Men jag har, förrutom söndagar, inte jobbat mer än 12 timmar på en dag, alls i sommar så jag ska nog överleva :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0