Måndag igen..

Tiden rullar verkligen iväg nu.

Förra veckan bestod av rätt mycket jobb. Det hölls 2 personalfester här, det var marknad och i lördags var kalle med och ordnade en överraskningsfest så jag tog hans pass och jobbade 11-02. Jag fintade dock bort mitt kvälls-pass i söndags till Kalle ;)

Igår hade vi stängt på Kalk men vi var ändå uppe tidigare än någonsin i sommar, kvart i nio! ;) Inte tidigt för de flesta men om man man brukar sluta mellan 23-03 så är det inte så konstigt att man sover lite längre på morgonen ;)
Vi inledde iaf gårdagen med ett besök i Borgholm. Kalle var på banken och fixade det sista med huset och sen blev det lite shopping. Alla ställena har ju utförsäljning nu när säsongen nästan är slut. Det stället vi var på sålda vissa skor för TIO kr! Dock inga som föll mig i smaken med ändå ;)

Sen åkte vi till stor-stan, dvs Kalmar. Vi låste bilen för typ tredje gången i sommar och har helt glömt bort hur det går till i en stad och var nära att få parkeringsböter.. Parkeringsautomater ser man inte så många här uppe ;)
Fixade min telefon, shoppade lite till, åt lunch och avslutade med Systembolaget och att tömma Ica's lager på kräfthattar ;)

På kvällen var det personalkräftskiva hemma hos Sofie och Björn och trots lite torra kräftor  så blev det en lyckad kväll med massa sång, skratt och en enorm marängswiss :D

På lördag har vi stor kräftskiva här på Kalk som säsongsavslutning. Tror det kommer bli riktigt lyckat, redan 60-70 pers som anmält sig!


Nu ska jag strax köra till Sandby för grillning med Kalle och David. Andra grillningen sen vi kom upp till Öland..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0