Wanna be on top?

Idag tog jag mig äntligen till frisören för att klippa mig. Jag hade bokat tid på en frisörskola då jag tyckte 129 kr för tvätt, klipp o styling passade min plånbok uuutmärkt! Och att det tar längre tid gör inte mig så mycket :)

Jag kom dit och hon började borsta mitt hår o frågade hur jag ville ha det. Sen frågade hon var jag bodde och om jag jobbade. Lite tidigt för kallprat tyckte jag men när jag sa att jag va arbetslös o bodde i stan så frågade hon om jag ville ställa upp som hårmodell till hennes examen!

Så, det blev ingen klipping utan hon provgjorde frisyrer på mig i ett par timmar och till slut blev det en skitsnygg som hon ska träna på mig ett par gånger till innan examen. Kanske blir toppklippning innan dess, sen bjuder hon mig på en klippning efteråt som tack för hjälpen :)

Ska bli skoj och hon kändes mycket trevligare än folket på Larson & Lange där jag va hårmodell för ett år sen. Och framförallt gjorde det inte så ONT som det gjorde hos dom. Dom slet o drog i håret så jag blev helt tårögd :P
Dessutom vågade jag inte visa mig ute efteråt haha ;)



Blev sminkad då också och det såg ännu värre ut på riktigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0