Sommarlängtan

Va ute o gick nu på morgonen och hade med mig storebrors gamla ipod som jag lånade i somras och knappt använt sen dess. När jag gick genom ett grått Malmö spelades några låtar som fick mig att minnas sommarens bästa promenad...

Jag vaknade av att det va för varmt i husvagnen, Kalle sov dock som ett barn. Så jag drog på mig gympadojorna, bikiniöverdel, short och hörlurar i öronen.
Gick längs åkrarna, förbi hagar med kor och hästar och framför mig glittrade havet och i öronen hördes 'Sol, vind och vatten'. Jag fick lust att springa med öppna armar över fälten men jag hejdade mig ;)

Snart är sommaren här igen och då blir det promenader på Öland igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0