Puh

Denna dagen har varit extremt jobbig men efter en total urladdning, inre kaos, världens bästa pappa och bra samtal så känns det otroligt nog bättre.

Nu dunkar huvudet lite lätt efter alla tårar och jag känner mig helt slut i kroppen, men ändå lättad.

Jag har nyss tryck i mig en pizza och en cider och funderar nu på att göra ett litet ryck och röja lite, bädda om, ta en dusch och kanske göra lite chokladpudding.. ;)

Kalle är på cognacsmässa men kommer förhoppnigsvis hem i rimlig tid så vi hinner få lite fredagsmys. Annars kommer det fler kvällar, jag känner ändå för tidig sänggång. Vi får se helt enkelt.


Hoppas ni haft en bättre dag än mig och att ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Kim

Det finns bra och det finns dåliga dagar.

Jag hade också en jobbig dag, att behöva begrava sin syster som inte ens blev 40 är jobbigt.

Men det blev en fin tillställning ändå på sitt sätt, och livet går vidare.

Man kan aldrig visa för lite kärlek.

Ta hand om dig.

2011-04-16 @ 03:40:46
Postat av: Caroline

Kramar till dig!

2011-04-18 @ 09:40:14
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0