Kungligt bröllop

Solen skiner idag, men jag sitter inne framför TVn. Tycker det är en giltlig anledning att det är kungligt bröllop på tv ;)

Jag "njuter" dock inte lika mycket av att titta på bröllopet som jag trodde jag skulle. Och det beror inte bara på den långtradiga pojkkören och alla psalmer ;)
Nej, jag känner lite sorg när jag tittar på bröllopet...

Jag älskar kungligheter och även bröllop så ett kungligt bröllop är ju den perfekta kombon egentligen ;)

Den 19 juni förra året så va det svenskt kungligt bröllop och jag hade sett framemot det, planerat och längtat efter en heldag framför TVn med prinsesstårta och bubbel :)

Men 19 juni blev inte som jag tänkt. Morfar åkte på förmiddagen in på sjukhuset med ambulans och vid åtta-tiden fick vi det hemska samtalet, morfar hade somnat in...
Så en dag man sett framemot blev plöstligt en dag man aldrig ville skulle komma.

Än idag, 10 månader senare, känns det fortfarande lite jobbigt att se bröllopsbilder från Victorias o Daniels bröllop.


Och idag, när det är kungligt bröllop i England, så sitter jag bänkad, tycker det är fantastiskt, men samtidigt rinner tårarna och jag saknar min älskade morfar lite extra mycket idag! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0