Kalashelg

Och så var det måndag igen. Tiden går så jäkla fort alltså!

I fredags inledde jag dagen med att fixa naglarna och sen blev det dejt med Engo. Käkade lunch och pratade ikapp oss innan jag åkte ner till Höllviken för att låna bilen.
På vägen tillbaka körde jag inom mormor för att lämna mat som mamma handlat åt henne. Satt o pratade nån timme och innan jag hämtat Kalle och vi handlat och kommit hem var klockan redan halv åtta.
Vi åt sen middag (Stinas Kyckling!) och såg sen på Black Swan. Jag va duktig och var vaken HELA filmen, men den va sådär. Alldeles för läskig för mig, som satt med händerna för ögonen väldigt ofta ;)

I lördagskväll åkte vi ner till Höllviken för att fira fasters man. Vi stannade bara ett par timmar innan vi åkte in till stan igen för inflyttningsfest hos David o Lovisa. Jag va grym på Singstar! ;)
Jag o Lovisa sjöng till kl 3 på natten, sen tänkte vi att grannarna nog behövde lite sömn haha :)

Igår va det 1årskalas för Alwin och jag kan inte riktigt fatta att det redan gått ett år sen jag o Engo satt på Lilla Torg och hade baby-vaka ;)

Vi avslutade helgen med hemlagad pizza, chokladpudding och en dålig film som resulterade i att vi båda somnade i soffan ;)

Jag o Alwin i höstas :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0