He's my lobster...

Igår utnyttjade jag o Kalle ännu ett Let's Deal-köp.

Vi var på Johan P, på Lilla Torg och åt en fantastisk skaldjursmiddag. Först fick vi en supergod hummersoppa och sen kom servitören med ett stort fat med räkor, krabbklor, kingkrabbklor, ostron, havskräftor och hummer. Allt var helt underbart gott!




Kass bild, men en bild iaf ;)


Nu ska jag göra mig iordning och åka och hämta mormor, vi ska på nån påskfest på församlingshemmet i Husie. Eller vi och vi, mormor ska dit och jag ska följa med henne. Jag lär ju sänka medelåldern rejält ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur funkar dealen? Är sugen på att testa nämligen. Något du kan rekommendera? Måste man va medlem, kostar det något?

2011-04-20 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0