Våg

Igår va det måndag och måndagar innebär vägning! Drog fram vågen under badrumsskåpet och skulle precis ställa mig på den...

Antar att det är mina monsterduschar med vaaarmt vatten som fått vågen att bli ledsen. Ställde den under sängen istället och imorse slapp jag minsann inte undan vägning ;)

-2 kg på 2 veckor. Hade hoppats på mer med tanke på att jag varit duktig med maten, men å andra sidan har jag knappt tränat, bara cykling till jobbet och några promenader. Men jag ska komma igång med träningen nu är det tänkt :)

Skulle gått på Zumba idag men efter att ha letar efter mitt gymkort i en halvtimme utan resultat fick jag hoppa det. Antar att Kalle städat bort det och hoppas att han minns var :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0