Så klart

Bestämde mig för att cykla till mormor, hade ju tom fått låna storebrors iPod. Klädde på mig och skulle bara ta nycklarna och.. just det. Nycklarna. Tänk tänk tänk. Var hade jag dom sist? I min/Kalles tröja i fredags. Hos mamma o pappa. Damn!
Å andra sidan bättre att komma på det idag än imorgon när jag ska cykla till jobb..

Tänkte ta bussen till mormor, men mina benhinnor gör seriöst så ont så att tanken på att gå ca 10 min till bussen kändes väldigt avlägsen.. Får göra ett nytt cykelförsök om en vecka, när jag har en ledig måndag. Igen :/

Sen tittade solen fram och jag förbannade, igen, att vi inte har nån balkong. eller en duglig innergård. Gnällde över det hela på Facebook och 10 min senare satt jag på¨gräsmattan på Sarahs grymma innergård bara gatan bredvid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0