Onsdag

Sitter i favoritfåtöljen och tittar på Biggest Looser men border verkligen sätta fart.. Ska va på nya jobbet kl 14 för nån slags.. träff? Haha, vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag ska dit iaf :)
Har fortfarande inte packat upp från helgen o borde verkligen göra det, men lär inte hinna det innan jag sticker. Måste duscha, komma på vad jag ska ha på mig o kolla upp bussar.
Innan jag börjar jobba på måndag så hoppas jag verkligen att jag ska ha varit duktig o hittat en vettig cykelväg till jobb så jag kan cykla dit. Jag vill o jag måste!

Hade en riktigt mysig dag igår. Tog bussen till Vellinge o gick hem Henkan o Alwin. Henkan behövde städa (enligt henne, inte enligt mig:P) så jag busade med Alwin. Sist jag träffade honom hade han knappt börjat fästa blicken, men nu va han helt med ovh log, räckte tungan och hade en personlighet. Så jäkla fin är han! Sen blev han trött o skrikig ett tag men somnade rätt snabbt i min famn. Och sen tog det inte så långt tid innan jag också somnade... ;)

Vid sextiden körde Henkan mig till mormor där jag åt middag o så tittade vi på tv o jag hade med datorn o visade bilder från Öland. Hade det jättemysigt o det blev att jag åkte hem först lite innan tio.


Dags att sätta fart med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0