Kör!

Har 9 min på mig att skriva detta innan datorn startas om för nån uppdatering, och då måååste jag hoppa in i duschen o sen sova. Va så sjukt trött i morse att det fanns ingen hejd. Sov mig igenom 4 alarmgånger...

Dålig bloggning i veckan men jag har varit helt slut efter jobb.. Vi har städat, röjt, torkat, dammsugit, diskat, burit.. Massa slit o ännu mer byggdamm, men det kommer bli såå bra!

Nu ikväll har jag gjort något som jag varit sugen på länge, sjungit i kör! Va med i en kyrkokör på låg- och mellanstadiet, men sen inget mer. Har som sagt funderat på det länge o nu tog jag tag i att leta upp en kör och fick även tips av Mikaela. Så idag gick vi dit och det va lite segt till en början men sen blev det jättekul! Så nu har jag skaffat mig en hobby för första gången på väldigt länge o det känns bra!

Nästa vecka blir det gymmet igen efter ett lååångt sommarupphåll. Det går bra med maten, inga "synliga" kolhydrater. 1-1½ kg minus första veckan, Kalle har gått ner 3... Kul för honom.. :P
I nästa vecka blir det lite kolhydrater, i fullkornsform. Det behövs om man ska träna ordentligt, vilket jag har tänkt att göra :)

Öppnar restaurangen på jobb nästa vecka och "måste" då äta på jobb. En hel del friterat finns på menyn och även grymma efterrätter.. Snacka om utmaning! Men ska det unnas någonting så väljer jag varm brownie framför schnitzel med pommes varje dag! Och blir det schnitzel får den skalas ;)

Nu blir det supervarm dusch! Ni vet sådär varm så det nästan bränns.. Underbart!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0