Dagens

Nej, inte dagens outfit, utan dagens mat ;)

Frukost: 1 kokt ägg, grekisk yoghurt med banan, jordgubbar, havregryn o linfrö

Lunch: Kycklingfile, spenat och rivna morötter

Mellis: 2 kokta ägg och stekt bacon

Mellis: 1 bit 81% choklad och te

Middag: Skinkschinzel och coleslaw


Har idag varit väldigt sugen på allt möjligt, när en kollega tog fram en hönökaka med skinka på till lunch trodde jag att jag skulle  dö.. Det vattnades sååå mycket i munnen. Bara för att man vet att man inte får :P

Måste erkänna att jag syndat idag... Jag somnade i fåtöljen i eftermiddags o vaknade med ett ryck o insåg att jag skulle varit hos Johanna en halvtimme tidigare. Flög upp, på med kläder, kände mig sjukt yrvaken. Rotade i väskan efter mina nycklar och hittade 2 Ahlgrens bilar som jag stoppade i munnen av ren reflex... Och när jag insåg vad jag gjort tänkte jag först spotta ut dom men sen tänkte jag Nej, nån måtta får det va på hysterin... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0