Cykel

I söndags när mamma körde mig hem så åkte vi bort till mitt nya jobb och kollade upp var jag cykla cykla. Vet ju var det ligger, men va osäker på hur jag tog mig under/över/runt ringvägen.

Så igår morse va det jag som cyklade i Malmö för första gången i mitt liv :P Och jag överlevde, som ni ser! Jag tänker vara en "duktig" cyklist, dvs bara cykla på cykelvägar, och finns inte detm så blir det på stora vägen. INTE cykla på trottoaren. Och GÅ på vanliga övergångsställen!

Idag har det blåst en massa o det i kombination med gårdagens powerwalk kändes i benen kan jag säga.. Puh!

 




Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Okej, följde ditt råd o tror nog vi e fria från mini-splitter nu :)

O nej, ska INTE köpa från OBH nordica, blir helnojjig bara av de du skrev :)



Kram

2010-09-07 @ 21:34:19
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0