Söndag

Dåligt bloggande nu några dagar. Var inne o skrev i torsdags men när jag skulle publicera det så kastades jag ut o då blev jag sur och orkade inte göra om :)

Söndagsmys som gäller här hemma nu. Kollar på filmen på trean och Kalle håller på o fixar varma mackor och te.
Imorse ringde mamma o frågade om vi ville gå på Matmässan på Slagt, vilket vi redan planerat att göra. Men nu blev det med hela familjen istället. Dock va det rätt svårt att hålla ihop 7 pers där inne ;)
Riktigt trevlig mässa va det, med massa provsmakningar ;) Köpte med oss lite choklad, tomater, syltsocker, kryddor, Umami-pasta (den femte smaken) och bröd. Mamma o pappa köpte varmrökt lax som vi åt här hemma sen allihopa (minus lillebror). Riktigt mysigt hade vi det!

Igår va det också familjemys då vi + morbror va hemma hos mormor och röjde i källaren. Hittade gamla foton och fikade och bara umgicks. Så himla mysigt, och samtidigt så jobbigt att inte morfar är med...

Sen blev jag körd till stan där jag jobbade på en 80årsmiddag med Johanna o Kim. Najs med lite extrapengar, som jag sen spenderade upp genom att bjuda Kalle på middag på La Roche :) Tog en drink på Hilton, där vi såg John Cleese, innan vi gick till Erik  och kickade ass i Buzz! :P

Bla bla bla, sjukt tråkigt inlägg. Till skillnad från alla roliga inlägg jag brukar skriva ;)


Nu blir det kvällsmellis iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0