Soffläge

I lördags när vi va på Hipp så fick jag plötsligt lock för öronen o sen dess har jag haft ont i dom till o från.

Igårkväll fick jag ont i halsen o började känna mig hängig så jag drack massa c-vitaminbrus o te o hoppades på att sova bort det hela.

Men nej, vaknade imorse o kände mig helt kass. Febrig o ont i hals o öron o allmänt hängig. Gjorde ett försök att ta mig upp o sen till jobb, men jag kände att kroppen sa nej.

Sjukt surt, ingen höjdare att va sjuk när man nyss börjat på nytt jobb. Och dessutom precis varit ledig i 4 dagar. Vill inte komma efter!

Men men, vilar mig i soffan idag o dricker te, vatten o c-vitamin.. Imorgon ska jag va på benen igen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0