Lyxmåndag

Idag har varit en riktigt bra ledig dag!

Sovmorgon, Days of our lifes, slöande o sen iväg och fixa naglarna. Mötte upp mamma efteråt, bjöd på lunch på Jensens, sen skulle lönen spenderas.
Det gick sådär till att börja med. Tänkte köpa jeans. "En modell för alla" osv.. MY ASS säger jag! Satt dom bra över lår o rumpa gick dom inte att knäppa, satt dom bra i midjan satt dom skit över rumpa och lår. Eller satt dom bra, men tyget va tunt så alla cellisar syntes.
Tänkte ge upp men så gick vi in på Gina Tricot. Dagens räddning!

Ett par svarta jeans med skinndetaljer, ett par jeans med "boyfriend fit" (så himla löjligt namn), ett par leggings, långt linne, mysig kofta, flanellskjorta och benvärmare.

 

Så mycket har jag inte shoppat samtidigt sen i juni! Sen blev det ett par skor/kängor inne på Stadium också.
Och så bokade jag tid för klipp o slingning på måndag. Himla lyx att gå till frisör, sist va det mamma som klippte mig o innan dess har jag klippt mig 2 gånger på frisökskola. Och innan dess va det i åre, för 2½ år sen, så jag spenderar inte så mycket pengar på frisörer ;)

Vid sex mötte jag upp Malin som jag inte träffat ordentligt sen hon drog med mig på en jobbmässa i våras, som gav mig jobbet på xxxlutz ;)


Nu ska jag hjälpa Kalle när han ska göra glögg. I köket finns svagdricka, porter och massa kryddor, spännande :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! Ja, "boyfriend fit" -känns som något tonårs-tidningarna kommit på! :)

2010-10-25 @ 23:21:31
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0