Ledig onsdag

Precis slängt in en maskin tvätt i maskinen och väntar nu på att den ska bli klar så ny tvätt åker in o sen ska jag cykla till jobb och hämta lite papper som ska pluggas in till imorgon :)

Har varit en sväng i stan, ätit sen frukost/tidig lunch med Emelie o sen har jag shoppat jobb-byxor. 2 olika blev det så får Kalle va smakråd sen. Eller så kanske jag behåller båda, lär ju behövas ändå :)

Sitter i grymma fåtöljen just nu o känner mig helt slut. Är sjukt rädd för att bli sjuk igen. Är lite småförkyld som alla andra, men mer än så får det inte bli. Finns inte tid för det...

Ikväll blir det tidig middag sen ska jag passa Philip :D





Lite kollegor och chefer innan personalfesten i måndags.. Liten sneakpeak på restaurangen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0