Lång dag

Helt slut i rutan känner jag mig just nu. Kom hem för en halvtimme sen o har nu ätit macka med makrill o druckit kall mjölk.. Mjölk är så jäkla gott :)

Ska strax gå o lägga mig. Börjar 8 imorgon så ingen sovmorgon inte.

Har varit iväg hela dagen idag, igen och haft det jättemysigt! Blev ugnsstekta kycklinghalvor med gräddsås o potatis till middag hos mormor o så äpplepaj med vaniljvisp till efterrätt. Sjukt gott :) Körde lillebror till bussen när vi ätit o när jag kom tillbaka kom storebror o Helena, och Iris!

Och sen va det som sagt fotboll. 3-0 till de himmelsblå, gött! Som vanligt så hamnade vi bredvid en knäpp (full) kille som gav oss många skratt :P Massa köer hem o så lämnade vi lillebror i Hölle så det blev en lång dag..

Dags o göra sig klar för sängen :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men Lojse du vet inte vad jag väger, eller hur lång jag är. :)

- 8-9 kg så skulle jag ha en normalvikt och bmi på 21 liksom :)

2010-10-06 @ 08:26:11
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0