Torsdag

Torsdag idag o det brukar ju innebära körsång för min del. Men inte idag tyvärr.

Dels så gör min hals svinont emellanåt, och bara vanligt ont emellanåt ;) Dessutom känner jag mig lite smånere och på dåligt humör, vilket jag antar hänger ihopa med att jag, återigen, kommit in i en period då jag sover fruktansvärt dåligt. Idag tex va jag uppe vid 5tiden, bara för att jag inte hazde ro att ligga i sängen. Åt en halv banan, bläddrade i en tidning. Sen vaknade jag TVÅ gånger till innan min klocka ringde 1½ timme senare. Tror ni man blir knäckt? Funderar på om det finns nått naturläkemedel eller nått? I förrigår drack jag varm mjölk innan jag gick o la mig, somnade gott, men bara vaknade hela tiden. Sjukt drygt.

Hur som helst, lite nere sådär och idag skulle vi sjunga Gabriellas sång på kören... Det blev aldrig förra veckan, men vi fick noterna iaf o jag började skumma igenom texten, men det gick fan inte, tårarna bara brände i ögonen.. Den låten kommer alltid förknippas med två extremt jobbiga dagar och vill aldrig behöva uppleva nått sånt igen, vilket ju tyvärr inte är möjligt...

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att farmor o morfar inte finns längre. Jag saknar dom så himla himla mycket..

Så, ingen kör=inga tårar.

Trodde jag...






Som så många säger, ta till vara på all tid ni har med era nära o kära. Spendera tid och visa hur mycket dom betyder för er. Att jag gjort det är en stor räddning för mig i all sorg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0