Varm mjölk

Mina aningar inför dagen stämde, det blev en grym dag!

Nagelfix med mamma sen storhandling på Citygross. Handlade bl.a julkort och julklappspapper.. Längtar efter julen! Nästa vecka ska jag ta ner julgrejerna från vinden. (Och med jag, så menar jag att jag ska tvinga Kalle att göra det :P)
Innan vi åkte hem o lämnade all mat här så körde vi inom kyrkogården och tände ljus hos morfar. Det blåste som tusan o vi hade stora problem med att få ljuset att brinna och jag vet hur mycket morfar skrattade åt åt där uppe i hans himmel... :)

Vi avslutade vår dejt med lunch på Greekway, omringade av poliser!
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1300259/Avsparrning-vid-Sodertull.html
Helt sjukt, vi satt där o väntade på vår mat när poliserna gjorde avspärrningar precis utanför fönstret haha!

Sen va det dags fär min helkroppsmassage o det va såå skönt! Tyvärr är jag ju en mes ibland o sa inte till att hon skulle ta i lite mer, men men, mitt eget fel :)

Mötte upp Emelie för lite, men dyr, shopping och presentavlämnande till Kalle ;)
Mötte upp hennes kompisar på Elysee där vi käkande fondue. Jag blev tokmätt, men ändå lite besviken. Deras såser är ingen höjdare och nog för att köttet är gott, men det krävs lite mer än så. Nåja, marängswissen va god och vinet var billigt iaf :)

Grey´s Anatomy står som vanligt på schemat på onsdagskvällar och efter en varm dusch sitter jag här med en kopp varm mjölk med kanel. Börjar få riktigt ont i halsen men jag hoppas att mjölken kan råda bot på det hela :)




Många tycker att mjölk är för barn, men jag älskar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0