Torsdagmat?

Shit vilken slö dag jag har haft. Legat i soffan heeela dagen. Förrutom när fina mamma va här innan med blommor och glass :)
Jag har berättat att våra orkideér har vissnat och att jag behövde köpa nya, och nu kom mamma med två stycken! När vi skulle kasta dom gamla upptäckte vi dock massa knoppar så nu har vi 4 orkideér helt plötsligt :P

Glassen åt jag i soffan när mamam gått o mina krafter tog slut. Somnade till vid femtiden och vaknade nu och känner mig bättre. Halsen är lite strulig fortfarande, men det går väl över :)

Kom på att jag bara ätit frukost idag (visserligen vid ett) så jag borde fixa lunch/middag ;)

Kalle kommer hem om en 45 min, gav honom presentkort på en helkroppsmassage idag, tänkte ha maten klar tills dess. Är sugen på pannkakor med antar att vi måste ha nått annat innan, så jag tror jag slänger ihop en soppa!
Sen blir det pannkakor till efterrätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0