Tisdag

Ställde klockan på 10.15 imorse. Vaknade av mig själv, kände mig utsövd o det va ljust ute och trodde jag försovit mig.. Men nej, klockan va "bara" 9.45 och jag hade tydligen sovit färdigt. Grym känsla att vakna och känna sig utvilad, det va inte igår!

Mjukstartade dagen i soffan men sen har jag varit duktig och tvättat, bäddat rent, diskat, vikt tvätt, plockat undan och dammsugit. Storstädade inne på toaletten, främst bland mitt smink. Tvättade alla borstar, torkade av burkar och tvättade neccecärerna. Och upptäckte att jag har hur mycket ögonskugga som helst!



Blev färdig vid halv fem, tände ljus i öppna spisen och slöade en stund innan svärmor kom hit och strax efter kom Kalle också :)

Nu blir det soffmys resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0