Snö!

Sen nån timme tillbaka vräker snön ner här utanför.. MYS! Kollade tempen för ett tag sen och det är 0.8 grader ut.. så frågan är, sörja eller isbana imorgon? ;)
Det är iaf vitt på taken, bilarna och mellan vägbanorna (vad sjutton heter det?!).

Jag har satt upp "alla" (3) adventsljusstakarna, packat upp alla jag handlat o fått idag på tv-rumsbordet... (här är väldigt piffigt just nu :P) planterat julstjärnorna och slagit in 5 julklappar!



Och bakat och tryck i mig äpplekaka :D Satt o googlade recept och blev så vansinnigt sugen..


Och hela kvällen har jag haft på mig mina nya sockar med Ölands-motiv som Maria (kocken jag jobbade med i somras) har stickat! Jag o Kalle fick vars ett par och dom är såå sköna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0