Skumt

1 dygn senare publicerades gårdagns inlägg, känns stabilt!

Precis som väntat sov jag sjukt dåligt inatt, vaknade säkert en gång i timmen. Så när klockan väl ringde va jag bara glad över att få gå upp! Mådde dessutom mkt bättre. Och sen såg jag alla stora fina snöflingor som föll utanför och blev alldeles varm inombords..

Tills jag kom ut. Fy fan vilken cykeltur till jobb. Snöflingorna va blandade med regn, och piskade mig i ansiktet, det blåste och va kallt och jävligt. När jag kom fram till jobb va jag blöt och iskall om ben, fötter och händer och sminket satt inte där jag lagt på det :P

Efter cykelturen och när jag väl kom igång på jobb kände jag att jag inte va helt kry än... Feberfrossan kickade in, halsen gjorde ont och näsan rann. Och huvudet hängde iiiinte med.. Shit vad jag va virrig alltså.. Men jag kämpade på, mina fina kollegor o chefer hjälpte mig också :)

Slutade redan vid kvart över fem, 8 timmars jobb känns lyxigt numera :) Cyklade hem, i kläder som inte torkat än, härligt :P

Ikväll blir det soffläge. Ligger redan här under en filt, ska strax hämta täcket också o snart kommer Kalle hem med kiiiinamat!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0