Sjukstuga..

Slöade hela fredagskvällen, somnade vid tolv, gick upp halv tio igår o kände mig rätt kry.
Safeade o tog bussen till jobb för att spara lite krafter iaf och kände att detta går nog bra.
Det gjorde det inte.

Jag har nog aldrig känt mig så nära att svimma som jag gjorde igår. Fick ständigt samla kraft för att ta mig från punkt a till punkt b. Vi hade fullt upp hela dagen så att be nån byta av en lite var inte att tänka på. Lite Fanta i hopp om en sockerkicksgrej och så en sak i taget. Mycket att göra och några st som är sjuka ledde till 1½ timmes övertid. Och 50 min från det att jag lämnade jobb tills att jag kom hem. 10 tidig till första bussen o 5 min tidigt till andra bussen. Som då kontrade med att vara 10 min sen. Great!

Bion igår va bara att glömma, blev middag, film, chips o dippa här hemma istället. Vilade upp mig lite, sov bra, vaknade hyfsat okej. Gick upp på toaletten och kände hur kroppen svek mig totalt. Feberfrossa o dunkade huvud.
Kul nästan jämnt.

Så idag har det varit soffläge igen. Lite web-tv, vanlig tv och sömn. Hoppas på att må bättre imorgon, måste på möte kl 8 på jobb oavsett, får se sen hur jag mår. Men drygt att vara hemma...


Är det fler som är sjuka nu? Nått som går eller bara jag i mina kollegor som är utarbetade? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0