Onsdag

Även idag vaknade jag en halvtimme innan klockan skulle ringa, och kände mig utsövd. Så himla skönt!
Har dock drömt konstiga drömmar inatt.. Har ofta ett återkommande "tema" i mina drömmar som jag irriterar mig lite på.. Glömmer bort en sak i drömmen som jag aaaldrig skulle glömma bort i verkliga livet. Skitskumt!

Ska strax möta upp mamma. Hon ska fixa naglarn och jag måste laga en nagel innan det finns en risk för att det kommer bli ajaj med den ;)
sen blir det citygross, sjukt välbehövligt, har typ ingen mat här hemma. Min frukost idag blev en Naturdietshake som jag köpt som nödgrej till jobb. Behöver jag säga att jag INTE är mätt? Får bli en frukt på vägen (köpa på vägen också...)

Sen i eftermiddag ska jag på massage och jag längtar såååå... Möter upp Emelie efter det o ikväll ska jag på Elysee med hennes gäng :)

Ha en trevlig onsdag mina vänner!




Kollade igenom gamla bilder igår.. hur glad blir man inte av denna?!

Kommentarer
Postat av: Mollan

Normala männiksor jobbar inte sådana dagar :) Höhöhö.

2010-11-17 @ 16:02:52
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0