Omtumlande

Blev en lång dag idag. 4timmarslunch på Gossip, sen fick det bli taxi till Victoria Park så att jag preciiis hann i tid.
Sen grym ansiktsbehandling av Engo och så taxi in till stan igen men en chaufför som bör önska sig en GPS i julklapp..

Handla lite på vägen hem och hann slöa en stund innan jag lagade middag som jag, Kalle o Engo åt! Jag va lyxig o bjöd på stuvade makaroner och stekt falukorv. Fick sån cravings efter det... :)

Sen blev det halv Bonde och hela Greys och prat i soffan :)


Nu ska jag duscha o sen krypa ner bredvid Kalle och hans fläskläpp. Haha, det hade ringt i hans telefon så jag skulle kasta den bredvid honom i sängen men va lite dålig på att pricka så den landade på hans läpp. Och han låg o kollade på avsnitt på datorn så telefonen kom flygandes från ingenstans på honom haha. Ooops!

Imorgon blir det jobb för första gången sen i lördags. Å andra sidan ska jag nu jobba fram tom nästa fredag så det jämnar ut sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0