Nervigt

14.30 idag ska jag befinna meg på jobb, ombytt o klar. Lunch, information och förberedelser väntar.
19.00 öppnar vi dörrarna för flera tusen VIPinbjudna gäster...  Jag hoppas på att vara hemma till 12 i natt, för sen imorgon gäller det.. Ett par hundra tusen är inbjudna till smygpremiären och det lär bli fullt ös under de 12 timmarna vi har öppet.
Sen på torsdag, dår det det PREMIÄR! På riktigt liksom. oj oj oj. DÅ gäller det att vara på tårna. Hela dagen! 12 öppet. Sen fredag samma sak. Och lördag. På söndag är jag ledig tack o lov. Tack o lov 1, jag får sova, Tack o lov 2, GULDMATCH!

Som ni förstår kommer jag, troligtvis, inte blogga så mycket under de kommande 2 veckorna, hoppas ni klarar er utan mig ;)

Nu ska jag duscha o sen stryka skjortor och förkläden...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till nu! :)

2010-11-03 @ 10:29:32
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0