Lägenheten

Kamerasladden är hittad! Eller, den jag letade efter har jag inte hittat, men jag hittade en annan ;)

Medans vi möblerade om såg det ut såhär... (kaos)



Men det va värt det!

Sovrummet:



Tv-rummet:



Vardagsrummet:




Köket glömde jag fota, men det ser ut som vanligt :)


Sjukt nöjda är vi. Lite småfix kvar, främst lite grejer på väggarna. På Kalles kraschade gamla hårddisk fanns en grym panoramabild från Öland som hade passat så bra över den beiga soffan.. Får se till att fota en ny :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att se hur ni bor :) Ser ut att vara väldigt mysigt och STORT! :)

Öppen spis...åååååååååh! :)

2010-11-02 @ 12:11:32
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0