Julmys!

Har haft en jättemysig dag med mamma o mormor. Har inte träffat mormor på typ en månad nu så det va verkligen hög tid!

Va som sagt på VellingeBlomman o kikade på deras julmarknad. Flera år sen sist jag va där o där va massa fint. Jag älskar alla miniatyrbyar dom har och jag köpte lite grejer som ska användas till en liten pepparkaksby som jag tänkt göra iår :)

Handlade lite blommor o annat smått o gott också och så åt vi lunch på Farmor Idas :)


Lämnade av mormor sen och jag gick som vanligt inte tomhänt därifrån ;) Mormor fick dock behålla sakerna man gjort när man va liten haha.. :)


Så nu ska jag plantera lite blommor o sen julpynta liiiiite.. ;) (Men först måste jag ta itu med diskberget...)


Kommentarer
Postat av: Malin

Attt jag ska få åka till Rhodos och skriva en reseberättelse. Hehe.

2010-11-23 @ 19:09:31
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0