Jahopp

Den varma mjölken hjälpte inte igår. Har haft frossa i natt i vaknat flera gånger med sjukt ont i halsen. Gick upp imorse o tänkte att jag kanske blir lite piggare av frukost och tvätta ansiktet, men kom inte ens till frukosten inna jag gav upp
Skittråkigt, men kanske inte så konstigt då nästan alla på jobb varit sjuka på sistonde.

Somnade om och vaknade vid tolv efter massa konstiga drömmar. Riktigt konstiga drömmar. Men det blir lätt så med feber.

Ligger i soffan nu med täcket o har precis kollat på ett avsnitt av Ensam mamma söker. Och så har jag ätit rostade mackor med ost o marmelad till sen frukost :)

Va sjukt sugen på banan när jag vaknade och gick ut i köket för att hämta. Men inga bananer. Ringde mamma o det visade sig att jag glömt en påse i bilen igår. Tur jag är duktig o sorterar maten innan jag packar ner den, så det va varken kyl- eller frysvaror i den påsen ;)


Nu ska jag se söndagens avsnitt av Ensam mamma :)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig! :)

2010-11-18 @ 14:22:44
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0