Fredag

Jag hade bestämt mig. Jag skulle till jobb idag. Inget blir bättre av att sitta hemma.

10 min efter att jag vaknat kom tårarna. Dom rann under hela frukosten, medans jag klädde på mig och när jag sen skulle sminka mig, fortfarande gråtandes så insåg jag att detta går ju inte.

Har diskat och gjort Jansson till morgondagens dansk/svenska julbord och känner mig nöjd med den bedriften. Satte på julmusik under tiden men nej, det kändes för tidigt. Eller bara för glatt.

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Vad som är bäst för mig. Vad som gör att jag orkar gå till jobb imorgon. För imorgon SKA jag dit.

Funderar på att åka o tända ljus på kyrkogårdarna, men vet inte om jag orkar. Kanske åka ner till Höllviken. Kalle är på väg till Öland och det är kanske dumt att va själv ända tills jag ska till jobb imorgon?

Jag får se helt enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0