Tisdag

Började dagen med promenad med Iris o Emelie. Va grått o kallt när vi började gå, men sen sprack det upp och vi fick se soooolen.. :)

Har legat ute och solat lite, dock blev det kallt när solen gick i moln titt som tätt och det blåser en del. Men jag hämtade täcket och då blev det perfekt :) Till slut tyckte jag dock det va tråkigt att ligga där, plus att jag blev irriterad på allt mitt småhår som flög omkring o kittlades :P

Börjar bli dags för eftermiddagsturen med Iris nu. Måste handla lite också, så jag funderar på att cykla till Toppen med henne.
Blir grillning här ikväll. Frida o Andy kommer och kanske Caroline, Jocke och Engo :)



Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som en fin tisdag även om vädret var lite kallare. :)



Önskar dig en fin kväll.

2010-05-25 @ 19:53:32
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0