Städdag

Japp, idag skulle det va städdag. Har gått sådär hittentills måste jag säga :P Gick upp samtidigt som Kalle idag, o tvingade iväg mig till gymmet och va där vid nio-tiden. Brukar träna på mornarna, och då känner ,man igen dom flesta, men idag va det bara nytt folk. Hmm, intressant ;)

Sen jag kom hem har jag bara slöat och även sovit en halvtimme ;) Gick inte och la oss så tidigt igår trots vi bestämt det. Varför blir det alltid så?
Både jag o Kalle va grymt trött igår. Vi grillade ju nere i Höllviken i torsdags, va supertrevligt, men blev rätt sent. Jag somnade vid tre, medans kalle, erik och lillebror satt och spelade Geni tills fem..

Hade lovat att gå ut med Iris igår morse, och jag är glad att hon är en morgontrött hund ;) Jag fick väcka henne strax efter 12 :P


Körde och lämnade ena bilen på Sturup till mamma o pappa innan vi åkte till Jägersro där vi mötte upp Kalles mamma och Ola för en fika.
Hittade en jättefin sten i en presentbutik som jag kände direkt att jag ville köpa, så innan vi åkte hem så åkte vi till kyrkogården där jag la stenen.




Blev en riktig myskväll igår med räkor, vitlöksbröd, lite lufttorkad skinka, salami, ost och vin. Och Marabou Polka till efterrätt ;)


Nej, nu ska jag ta tag i städning och diskning. Om 2 timmar kommer Johanna hit och lämnar Philip, ska passa honom ett par timmar innan jag ska på kalas!

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Är de gott med polka smak? :)

Ha en härlig helg!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0