Onsdag..

.. fick jag för mig att det va, men det är redan torsdag! Var tar tiden vägen?!

Sitter nyduschad i soffan, nöjd över att jag tog mig till gymmet i morse :) Börjar bli väldigt trött, så det är snart dags att göra mig iordning innan jag somnar i soffan.. :P
Köpte öronproppar igår, kändes lite konstigt att ha dom, men jag somnade snabbt iaf.. Vaknade vid tre och tog ur dom eftersom det va tyst och det va skönare utan dom. Det skulle jag dock ine gjort för jag vaknade vid halv fem av folk som stod o pratade högt nere på gatan. Fattar inte varför här är folk i krokarna på nätterna helt plötsligt?

Va på en arbetsintervju igår förresten som gick väldigt bra. 5000 sökande och jag blev kallad till intervju :P

Åkte sen ner till Höllviken och hämtade upp lillebror o hund o körde till mormor o morfar. Vi fikade lite och sen blev det bakande för hela slanten. Jag bakade 2 sockerkakor, äpple- och kanelmuffins och kanelbullar. När jag va yngre bakade jag jämnt när jag va hos mormor o morfar, men nu var det flera år sen sist (bortsett från lussebullarna innan jul :))


Nu ska jag göra mig iordning, ska ner till Höllviken om en stund och hänga med Emelie. Och ikväll blir det grillning igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0