Mindre smart

Kände mig som sagt hängig igår o gick o la mig vid halv tre för att vila en stund. Dumt nog ställde jag ingen klocka, trodde jag skulle vakna av mig själv, men icke. Vaknade när Kalle kom hem från jobb o väckte mig, KL SEX! Sov alltså i tre och en halv timme..! Verkligen jättesmart, gissa vem som inte kunde somna i natt? Låg på spikmattan länge länge för o bli trött o när jag väl lyckades bli trött så tog jag bort spikmattan.. Och ryggen gjorde sjukt ont efter ca 45 min på mattan..

Jaja, får skylla mig själv, en bra sak va att jag gick upp redan halv nio, kunde verkligen inte somna om.

Låg o skrev en to-do.list för dagen i natt o den ska jag börja bocka av.
Börjar med att slänga iväg ett mail till ex-chefen i hopp om att kunna få arbetsintyg osv.. Igen.
Sen blir det till att vaxa benen. Eller ja, bara högerbenet, tog vänsterbenet igår, sen tog vaxet slut :P
Ska försöka limma på innertyg på en sjukt snygg väska som jag "ärvt" efter farmor. Den har stått i lilla stugan i säkert 20 år så den luktar rätt muggigt.. Får hoppas på att lite innertyg råder bot på det :)

Ska även hinna med att fixa naglarna, röja lite och PACKA!


Nu är det dags för Våra Bästa År! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0