Kurerar

Idag är jag bara hemma och slöar. Igår när jag gick hem från Möllan efter spontanbesök med Johanna så började jag få ont i halsen o kände mig frusen och hängig. Vill absolut inte bli sjuk nu så jag hoppade träningen i morse o tog sovmorgon istället :)

Känns stundtals son jag har frossa, men har bara 36 g när jag kollade för en stund sen. Konstigt.

Imorgonkväll flyger vi upp till stockholm och jag längtar så mycket! Vi kommer hem på söndagkväll och på onsdagen hämtar vi vår husvagn och kör upp till Öland o stannar där över helgen, mysigt!



Kommentarer
Postat av: C

Låter som en jätte mysig vecka framför dig - förtjännar du verkligen!

Stor kram

Postat av: hanna

nej ja har inte byggt på min tatuering. eller i somras gjorde jag ju det, men det har du väl sett? :)



hur var lasse??



hanna

2010-05-06 @ 09:25:05
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0