Helgen

Har haft en väldigt bra helg!

Lagom till jag ttyckt i mig pizzan i fredags o började hamna i matkoma så ringde Johanna, så kvällen fick en trevlig avslutning med Notting Hill med henne och Phille!

Anna o Erik o deras kompis som hos oss i fredags och mamma Gun skulle komma på lördagsförmiddagen så jag va duktig o fixade brunch med gott bröd o massa plättar!
Blev ett besök på källarmarknaden på Möllan där jag bla införskaffade mig en 130kronors mascara för 50 pix. tack för den :)

Gick hem och slöade, delade en rulltårta och lekte frisör innan det blev pizza, igen, med Kim, Patrik, Johanna o Jonas.
Kvällen avslutade på Debaser med bra folk, skumpa, sång för fina Johanna, konstig musik och sjuk skoskav.

Igår blev det lite roaptrip. Va i Tomelilla o kollade på lite saker inför sommaren och på hemvägen åkte vi inom Swedala outlet där Kalle fick uppdatera sin garderob. 2 par jeans och 2 snygga piké för 1399:- Helt okej.

Innan vi avslutade kvällen i soffläge så gick vi bor till familjen Ovalier för att fira Johannas födelsedag lite, och även Philips namnsdag. Blev lite tårta, Johanna fick ett litet spa-kit och Philip fick sin första kostym med tillhörande slips, skjorta och väst!
Och vi fick även bevittna ett spontandop! Nu är Kalle gudfar på riktigt ;)



Kommentarer
Postat av: Mollan

Den 20 maj? Japp jag åker inte förrän den 23 :) Dock jobbar jag på torsdagen, men jag kan se om jag kan byta. Slutar nämligen 22 :P Vi åker ju till Rhodos med mina svärföräldrar ;), henke¨s bror och hans familj :)

2010-05-03 @ 14:51:14
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0