Upp och ner

Idag har jag varit lite flitig. Från att göra ingenting så började jag tvätta, diska o baka bullar, och när disken va klar va det dags att göra lunch, som jag åt tillsammans med fina Mollan som kom o hälsade på!

Efter att jag vikt den tvätt som va torr och hängt upp resten så packade jag ihop lite grejer (eller mycket grejer) och blev återigen en baglady.. måste skaffa mig en vettig större väska!
Åkte till Lizette o fixade naglarna och sen hem till mamma o pappa.
Har mest slöat framför tv'n ikväll... lagat min o kalles kofta... den är kalles, men jag brukar låna den ;)

Tänkte kika på Mästarna Mästare på SVT Play strax. Såg slutet igår så jag vet vem som vann, men jag vill se hela :)

Imorgon för jag nattbesök så då ska jag hem igen. Ett himla flängande på mig just nu, men så får det bli eftersom jag inte klarar av att va själv i dagsläget.. Men men, nån dag vänder det väl :)


Gonatt mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0